شرایط و قوانین استفاده از وب سایت قهوه لاوا

کاربر گرامی ساخت حساب کاربری، ثبت سفارش در وب سایت قهوه لاوا به معنی آگاهی و پذیرفتن قوانین و شرایط درج شده در این صفحه می باشد لازم به ذکر است که شرایط و قوانین درج شده در این صفحه جایگزین کلیه توافقات قبلی می باشد و قهوه لاوا این اجازه را دارد که در هر زمانی قوانین و شرایط استفاده را در این صفحه تغییر دهد و استفاده کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین می باشد.

کلیه قوانین درج شده در این صفحه مطابق با قوانین ایران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و کاربر موظف به رعایت آن می باشد.

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که از وب سایت بازدید می کند یا با اطلاعات خود در وب سایت ثبت نام کرده و اقدام به خرید محصولات یا هرگونه فعالیتی می کند.

قهوه لاوا به حریم خصوصی مشتریان احترام گذاشته و از آنها حفاظت می کند در همین راستا در حد امکان با توسعه تکنولوژی خود از حریم خصوصی شما دفاع می کند و شما با استفاده از وب سایت قهوه لاوا رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

اطلاعات شخصی وارد شده کاربر مانند نام و نام خانوادگی،ایمیل، آدرس، کدپستی، شماره موبایل، شماره تلفن، فقط با هدف پیگیری و ارسال مرسولات ثبت می شود و از این اطلاعات برای موارد دیگری استفاده نمی شود.

رمز عبور کاربر تحت پروتکل امن HTTPS به سرور های قهوه لاوا ارسال می شود و به صورت رمز نگاری شده در دیتابیس سرورهای پارامُد ذخیره سازی می شود و بجز هنگام ورود شما به حساب کاربری از آن هیچگونه استفاده دیگیری نمی شود ضمن اینکه وب سایت قهوه لاوا از ورود با شماره موبایل پشتیبانی می کند که در این روش نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست.

اطلاعات بانکی کاربر در درگاه بانکی شاپرک (درگاه آنلاین پرداخت) پردازش شده و در سرورهای قهوه لاوا ذخیره نمی شود.

پرداخت آنلاین سفارش به منزله تایید خرید مشتری می باشد و قهوه لاوا ۱ الی ۲ روز کاری پس از پرداخت آنلاین سفارش اقدام به پردازش و آماده سازی و ارسال آن می کند.

پس از ارسال سفارش کدپیگیری پستی مرسوله در پنل کاربری یا از طریق پیامک و واتساپ به مشتری اطلاع داده می شود و طبق قوانین اداره پست ۱ الی ۷ روز کاری بعد از زمان ارسال به دست مشتری می رسد.

بدیهی است که قهوه لاوا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر های شرکت پست ندارد و در صورت تاخیر در دریافت مرسوله مشتری باید مورد را از طریق شرکت پست پیگیری نماید.

شماره پیگیری شکرت پست : ۱۹۳

قهوه لاوا محصولات را با بسته بندی استاندارد برای مشتریان خود ارسال می کند که این نوع بسته بندی از هرگونه آسیب به محصول در زمان حمل آن جلوگیری می کند.

در صورت بروز هرگونه خسارت به محصول در روند ارسال آن توسط شرکت های پستی و باربری این شرکت ها موظف به جبران خسارت مشتری هستند با این حال قهوه لاوا به منظور تسهیل فرایند پیگیری مشتری این امکان را به مشتری میدهد که حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول و در صورت تایید شرکت باربری، محصول را همراه با صورت جلسه رسمی شرکت باربری و فاکتور آن به آدرس دفتر مرکزی قهوه لاوا ارسال کند تا محصول تعویض شود.

قهوه لاوا به عنوان یک فروشگاه آنلاین، با هدف ارائه بهترین کیفیت کالا و بسته بندی، تلاش می کند که محصول خریداری شده را در بهترین شرایط به دست شما برساند. با این حال قهوه لاوا این امکان را فراهم کرده که تا ۷ روز پس از دریافت محصول آن را مرجوع و مبلغ پرداختی را دریافت کنید یا آن را با کالای مشابه تعویض نمایید.

برای مرجوع کردن یا تعویض کالا لطفا به قوانین و نکات زیر توجه نمایید؛ چرا که در صورت رعایت نکردن یکی از موارد اعلامی کالای شما از گارانتی بازگشت ۷ روزه خارج می شود.

۱. گذشتن بیش از ۷ روز از زمان تحویل گرفتن محصول موجب ابطال گارانتی محصول می شود.

۲. کالا باید همراه با فاکتور خرید مرجوع شود و فاکتور خرید در واقع همان برگه گارانتی شما می باشد. در صورت نبودن فاکتور در جعبه گارانتی باطل می شود.

۳. کالا باید در شرایط اولیه باشد و پلمپ نایلونی یا کاغذی داخل جعبه اصلی که محصول را پوشانیده، باز نشده باشد و در صورت باز شدن پلمپ گارانتی ابطال می شود.

۴. در باز کردن جعبه اصلی بسته بندی دقت کنید به گونه ای که جعبه آسیب نبیند یا پارگی نداشته باشد و کالا را در همان جعبه مانند شرایط اولیه خود مجدد بسته بندی و مرجوع کنید؛ چرا که ارسال با جعبه متفرقه و یا آسیب دیدن بسته بندی به معنی ابطال گارانتی می باشد.

۵. کالا دارای لیبل می باشد و پاره شدن یا نبود لیبل داخل بسته بندی به معنای ابطال گارانتی می باشد.

۶. در صورتی که هنگام خرید از کد تخفیف استفاده شده باشد، امکان استفاده مجدد از آن کد تخفیف وجود ندارد.

۷. در صورت تمایل به بازگشت هزینه، پس از کسر هزینه پستی مبلغ به حساب شما واریز می شود.

۸. جدا شدن اتیکت های محصول به معنی ابطال گارانتی محصول می باشد.

در صورتی که موارد بالا موجب ابطال گارانتی کالای شما نشده باشد، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و درخواست مرجوع کردن یا تعویض محصول را ثبت کنید.

لطفا توجه کنید، طبق قوانین کسب و کارهای آنلاین خرید محصول به معنای قبول کردن قوانین فوق می باشد و نیازی به امضا برگه قرارداد یا موارد مشابه نیست.

قهوه لاوا این ضامنت را میدهد که سلامت فیزیکی محصول پیش از ارسال توسط واحد پردازش بررسی و تایید شود و محصول را با بسته بندی مناسب ارسال نماید اما در صورتی که محصول به دست مشتری رسید و دارای مشکلات بود می تواند آن را طبق گارانتی ۷ روزه بازگشت وجه مرجوع کند.

قهوه لاوا این امکان را به مشتریان و کاربران خود میدهد تا در خصوص محصولات و فروشنده ها در بخش مربوطه نظر خود را ارسال کنند تا به دیگر کاربران در انتخاب بهتر محصول کمک کند.

در هنگام ثبت نظر باید به قوانین زیر توجه شود :

  1. متن باید دارای کلمات محترمانه باشد.
  2. متن نباید خلاف قوانین ایران باشد.
  3. عنوان متن باید به درستی انتخاب شود.
  4. نظرات باید مرتبط با محصول باشند در غیر اینصورت تایید نخواهند شد.
  5. متن باید فارسی باشد و متن های فینگلیش تایید نخواند شد.

تمامی محتوا قرارداده شده در وب سایت قهوه لاوا بخشی از دارایی قهوه لاوا بوده و حق استفاده و نشر این محتوا در انحصار قهوه لاوا می باشد و هرگونه استفاده بدون دریافت مجوز می تواند باعث پیگرد قانونی آن شود.

تنها آدرس وب سایت رسمی قهوه لاوا آدرس lavacoffee.ir می باشد و قهوه لاوا هیچگونه مسئولیتی در قبال آدرس های مشابه ندارد